Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

3 Cara Untuk Menggairahkan Nafsu Istri Ketika Malam Pertama

Adakah anda baru berkahwin dan rasa gemetar utuk menjalani malam pertama atau melakukan hubungan seks ? Jika ya, Insya Alloh artikel ini akan membantu anda. Berikut adalah 3 cara untuk naikkan/menggairahkan nafsu isteri bagi pasangan baru berkahwin.

Cara pertama : Rangsang semua derianya.

Isteri anda boleh terangsang melalui bau – bauan, sentuhan,dan bunyi. Anda rangsang semua deria isteri anda. Wangikan bilik dengan wangian yang menenangkan fikiran dan menaikkan nafsu. Kemudian, sentiasa ucap kata cinta padanya supaya dia merasa selesa/nyaman dengan anda. Sentuh isteri anda dengan lemah lembut an penuh kasih sayang. Apabila isteri anda terangsang menerusi derianya, dia tidak ada jalan keluar selain melunaskan nafsunya bersama dengan anda.

Cara kedua : Bersenda gurau.

Anda tidak perlu kelam kabut atau gelojoh. Mula menggoda dengan bergurau. Usik isteri anda dengan guraan – guraan nakal di samping mengucapkan kata –kata cinta. Melalui gurauan, isteri anda akan rasa selesa dengan anda dan dia akan mula terangsang untuk adakan hubungan seks.

Cara ketiga : Anda tanggalkan pakaiannya.

Walaupun isteri anda tiada mood atau takut. Di saat anda tanggalkan pakaian dia dengan penuh hati – hati dan perlahan, rasa hendakkan seks mula datang dalam fikirannya. Di samping anda tanggalkan pakaian dia, anda tanggalkan juga pakaian anda. Apabila kedua –dua anda sudah berbogel, anda terus cium dan mulakan hubungan seks.

Artikel:www.seriburahsia.com

Selamat untuk mencoba (dengan istri) :)

1 komentar untuk "3 Cara Untuk Menggairahkan Nafsu Istri Ketika Malam Pertama"

Prediksi.Bola 2017 Sabtu, 18 Maret, 2017 Hapus Komentar
Komentar ini telah dihapus oleh administrator blog.